De warmste dag......

1 februari 2016 - Windhoek, Namibië

Vroeg uit de veren want we willen de hitte voorblijven .

De toegang naar Sossusvlei is op 200 meter vanaf de camping , nadat het auto-nummer is geregistreerd en we hebben betaald is het nog 45 km rijden over een geasfalteerde weg naar het eindpunt waar Wim met zijn voertuig door het zand wil scheuren. Maar eerst komen we onderweg nog van alles tegen in de diertuin zelfs struisvogels voelen zich hier thuis wat een mooie rit .Ook Dune 45 doen we even aan die Wim dacht te beklimmen op zijn teenslippers hij was even vergeten dat je eieren kan bakken op het zand dus halfverwege snel naar beneden.Eindelijk is het zover ...het rulle zand in met onze auto op weg naar Dune17 en de Big Daddy Dune. Het is allemaal gelukt maar wat een hitte en wat een vliegen , hebben een poging gedaan daar te picknicken bij 38 graden maar dat is niet te doen voor een Flakkenaar . Dus terug gereden om de Sesriem Canyon te bezoeken heet..heet zo heet dat José in de auto bij de airco bleef en Wim op een drafje wat foto's heeft geschoten terug bij de auto hoorde ik dat het 42 graden buiten was .Zat gewoon niks anders op dan een paar biertjes te gaan nuttigen.

1. E Verwijs:
    1 februari 2016
    Wat zullen die biertjes lekker gesmaakt hebben!
  2. Ron:
    1 februari 2016
    Verbaasd dat het heet is in de woestijn? Wat is dat nou? En dan op je slippers door het hete zand...oh oh. Maar de duinen...schitterend en wereldberoemd. Meer foto's!!