Harnas wildlife foundations resort.

26 februari 2016 - Harnas Wildlife Foundation, Namibië

Voor de laatste dagen wat rondgekeken op de  kaart en Harnas ontdekt wat niet op onze route lag en waar we weinig info over hadden omdat we al een paar dagen geen fatsoenlijk internet hebben gehad .Om er te komen en de afstand naar Harnas te verkleinen de nacht doorgebracht op een boerderijcamping met een klein prive dierentuintje,  de beste man vertelde mij dat hij 120 mensen in dienst had en dat zijn land 47 kilometer lang was.....heb maar niet gevraagd naar de breedte.Bij het toegangshek van Harnas wildlife moesten wij nog 12 km door de bush rijden voor we bij de camping waren, wat een enorme terreinen hebben die mensen hier zeg.We waren weer eens de enige kampeerders er waren nog twee duitse dames die in een bungalow zaten .S' avonds deden we daar gezamelijk mee eten en daarna een spelletje triominos spelen.S' nachts weinig geslapen vanwege het leeuwengebrul het was zo luid dat ik dacht dat ze onder ons trapje stonden, dat kon niet want daar stond een ezel te schuilen voor de regen en twee  paarden stonden in onze pannen te snuffelen.Gelukkig hoefde ik er niet uit want we hadden een bushman nachtwaker die alles in de gaten hield.We hebben hier een kleine dierentour gedaan en een voedertour die alle twee geweldig waren dus onze moeite om van de route af te wijken was een goede keuze.Hier een paar fijne en spannende dagen beleeft.

Groetjes Wim & José.

1. E Verwijs:
    28 februari 2016
    Dat is het avontuurlijke van niks bespreken, dan kom je zulke verrassing tegen, geweldig!
  2. Ron:
    29 februari 2016
    mooie foto's wederom! Geweldig om zo dicht bij de wilde dieren te kunnen komen.