De eerste lekke band :(

31 januari 2016 - Sesriem, Namibië

Na twee nachten op een fijne en nette camping 'Urban Camp' in Windhoek doorgebracht te hebben al om half acht gereed voor het ontbijt met koffie en thee en duits sauerbrot, daarna inpakken en om half negen uitgerust op pad naar onze volgende bestemming, Sesriem. Op naar de Sossusflei. De eerste 100km over het asfalt de andere 250 over de kiezelstenen putten en poelen door een bergachtig gebied wat met alle verschillende dieren ook wel iets van een grote dierentuin weg had. De apen waren wel in de meerderheid maar zodra we te dicht in hun buurt kwamen sloegen ze op de vlucht. Een ontspannen rit die we om beurten gereden hebben en we toch wel al vroeg bij de ons beoogde camping aankwamen waar we attent gemaakt werden op.... jawel onze eerste lekke band . Bij de camping hoorde ook een benzine station en een banden reparatie monteur dus zelf helemaal niets hoeven te doen voor € 7, 20 weer rijklaar. Geweldige prive plaats met eigen toilet en douche en 600 vierkante meter voor onszelf...er was zelfs een zwembad.....heerlijk om af te koelen bij een bijzondere hete dag met veel wind. Vanavond lekker pasta gemaakt daarna moe en tevreden vroeg op bed.

Op naar de dag van morgen.

1. Hennie en Mart:
    1 februari 2016
    Zo te horen maken jullie een goede start. Jammer dat die apen bang voor jullie zijn. Dat is volgens mij echt niet nodig. Ga zo door!