Dwars door de Namib woestijn en het Naukluft gebergte .

1 februari 2016 - Walvis Bay, Namibië

De nacht was haast net zo warm als de dag maar gelukkig toch wel geslapen dus na een lekkere douche inpakken en wegwezen richting Solitaire voor koffie en appelgebak uit grootmoeders tijd, een adres wat in iedere reisgids staat van Namibië. Een echte woestijn hoor heet / zand  en geen enkel dier te bekennen, nog wel even gestopt bij Vogelvederberg voor een paar snelle foto's want hier hadden volgens mij alle vliegen van Namibië zich verzameld om zich gezamenlijk op Wim te storten . In Walvisbaai werden we verwelkomt door duizenden flamingo's, een prachtig en  kleurrijk gezicht.We hebbebn hier voor twee nachten een Airb&b besproken om de andere dag wat van Walvisbaai te gaan zien. Ook zijn er 4 studenten aanwezig uit Angola op ons logeeradres dus een gezellige en drukke boel.

Leuk dat we nog niet weten wat we morgen gaan beleven.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Thea:
    1 februari 2016
    Hoi Wim en Jose

Een deja - vu ! , heel leuk die foto's!!
    Maar de vliegen hebben op jullie gewacht!
    Ga morgenochtend Kayakken met Jeanne! Echt een aanrader, je kayakt in de baai ( bij pelicanpoint) tussen de zeerobben, de aalscholvers, de flamingo's en met wat mazzel ook de dolfijnen. Onderweg zie je dan ook enorme zoutpannen, met op de terugweg een roze spiegel ( het water kleurt door de algen dan roze- rood)

Heel veel plezier, groet
    Thea
  2. Thom en Margje:
    5 februari 2016
    Schitterend! Vooral als je er zoals wij zelf ook geweest bent! Groetjes van ons. Xx