De laatste dagen......

28 februari 2016 - Windhoek, Namibië

De laatste dagen van onze reis komen nu heel snel op ons af.

Na Harnas rijden we richting Windhoek want zo'n 40 km boven windhoek bevind zich Guest Farm  Dusternbrook waar we nog een paar dagen willen verblijven vooral eer we definitief terug gaan naar Windhoek.  Dusternbrook een 100 jaar oude farm door duitse pioniers gestart .Nu geen farm meer maar een soort rustoord in een bergachtige omgeving met een groot zwembad en je mee kan doen met een cheeta tour of  hippo's kan spotten , het ligt aan een riviertje waar zo weinig water in stond dat we er gewoon met de auto doorheen konden rijden. Dat met die ccheeta's en leopard viel teggen (twee cheeta's en een leopard) we zijn intussen wel meer gewend.Wel een paar fijne rustige dagen met een wandeling en lekker lluieren bij het zwembad.

Doei!

1. Hennie en Mart:
    1 maart 2016
    Gelukkig schrijf je nog over WE. Dat betekent dat jullie aan de likkebaardende leeuw van het vorige verhaal ontsnapt zijn.
    Heb je na zo'n schitterende tocht nog wel zin om met een cocktail aan de rand van het zwembad te zitten is dat meer iets voor oude bezadigde mensen?
  2. E Verwijs:
    3 maart 2016
    Heerlijk om aan het zwembad te luieren en al jullie ervaringen de revue te laten passeren. Een goede terugreis toegewenst en welkom in ons koude natte kikkerlandje.