De reis naar Windhoek .

29 januari 2016 - Windhoek, Namibië

Op schiphol anderhalf uur vertraging neuswiel werkte niet naar behoren (zijn gewoon blijven zitten hoor), op Heathrow stond een dubbeldekker Airbus A380 (nieuwprijs = €300 miljoen) op ons te wachten voor de vlucht naar Johannesburg niet veel kunnen slapen want we hadden heel veel turbulentie.
Op Johannesburg konden we 4 uur bijkomen voor ons vertrek naar Windhoek en even wat vaste voeding tot ons nemen en een lekkere koffie en thee drinken.
Het laatste stukje vlogen we door duizende schaapjes wolken en het idee dat de piloten dachten dat we nog geklutst moesten worden, dus niet leuk.
Op Airport Windhoek stond een aardig uitziend persoon met een bordje met de naam nobels erop heb nog even rond mij heen gekeken maar ik was de enige met die naam  maar op hem afgestapt en hij bracht ons keurig bij het adres van de verhuurder van ons vervoermiddel voor deze vakantie.
Na kennis gemaakt te hebben met de verhuurder een namibieer en zijn vrouw (uit België) en uitgebreide uitleg over de auto een korte rit naar Windhoek waar we twee dagen aclimatiseren want het is hier 25 graden en we zitten op 1500 meter hoogte. Kunnen dan ook wat inkopen doen en even bijkomen van de reis voor we verder trekken richting Sesriem.

1. Kees Nobels:
    29 januari 2016
    Haliehalooo,
    Leuk iets van jullie te horen. Wel vervelend met die turbulenties maar op deze manier zut je wel vlug aan de andere kant van de wereld.
    Jullie start mer de auto was goed, prima. Succes met de auto, ziet er goed uit..
    Groet Ron en Kees
  2. Ron:
    29 januari 2016
    mooi ding, zo'n A380 toch? In ieder geval zijn jullie goed aangekomen. Mooie auto en onderkomen ook, dus de reis kan nu echt beginnen. Oppassen voor overstekende krokodillen :-)
  3. E Verwijs:
    30 januari 2016
    Zo zie je maar dat je met de duurste vliegtuigen toch zit te schudden op je stoel, wel vervelend. Gelukkig veilig aangekomen en nu genieten van al het moois wat op jullie pad komt! Groet C&L.
  4. Adrie:
    31 januari 2016
    Geniet ervan
  5. E Verwijs:
    1 februari 2016
    De auto's en de tent zien er mooi uit.
    Tip voor in Sestriem: Heerlijke duinen , Socevlij, ga wel kijken naar de prachtige zonsopkomst en/of zonsondergang, zeker de moeite waard.
    Ik heb de kaart en ons reisverslag opgezocht om jullie te volgen.
    Lieske zit met haar pootje omhoog; is vrijdag geopareerd. 2 weken zitten.
    Veel plezier.
  6. Siem:
    1 februari 2016
    Wat hebben jullie prachtig weer gehad om te vertrekken naar de zon: regen en wind!
    Wat een goed gevoel moet het nu zijn om met 25 graden boven nul in de zon te zitten acclimatiseren.
    Groeten, ook van Thea
    Siem