Een unieke dag

2 februari 2016 - Walvisbaai, Namibië

Dit is zo'n dag .........die je nooit meer gaat vergeten.

Vandaag met een comfortable catamaran boot op jacht naar mooie beelden van misschien...walrussen.... zeehonden...maar we hebben de trossen nog niet losgegooid  of er klimt onder het varen door zomaar een grote zeehond aan boord. Komt een visje eten zegt de schipper en hij loopt naar het voordek waar diegene die durft en zin heeft hem een haring mag geven nadat hij genoeg had gehad ging hij weer van boord waauw zo leuk.Het volgende diende zich alweer aan een maanvis van 2 meter die ons even gedag kwam zeggen zo uniek dat de schipper er zelfs foto's van maakte.Wat komt daar nu aan jawel drie pelikanen die op onze boot landen die 30 km vaart.Kwamen ook een visje eten wilde geen kibbeling maar een verse haring en gingen daarna er echt voor zitten om goed op de foto te komen.De beesten waren gevoederd dus nu waren wij aan de beurt , oesters met champagne ...eet ze nooit maar vandaag gingen ze er wel in. De Chinezen aan boord lieten ze ook niet liggen die werkten de ene na de andere oester naar binnen.De boot vaart richting haven met ik denk 30 km per uur en ik zie tussen de twee motoren een zeehond achter ons aan zwemmen hij ziet nog kans ook om op een halve meter afstand van mij aan boord te klimmen.Ik heb het gefilmd anders zouden jullie mij misschien niet geloven.Al regent het de rest van de vakantie kan me niks bommen wat een unieke dag...wat een belevenis.

1. Kees Nobels:
    2 februari 2016
    Heel leuk en inderdaad niet om te vergeten.. Mooie dag!
  2. Desiree:
    Wat een leuke verhalen!
  3. Ron:
    2 februari 2016
    Wat een leuke belevenissen. Maarre... oesters met champagne! Ik dacht dat het een low comfort avonturen reis was.
  4. Marianne:
    3 februari 2016
    geweldig
  5. E Verwijs:
    3 februari 2016
    Geweldig, nu veel vis eten aan de kust, heerlijk, vlees komt later weer wel!
  6. Thom en Margje:
    5 februari 2016
    Wauw! Het feest is al begonnen! :-)
    Jullie zullen al bij walvisbaai! Alleen al de namen daar! En de Afrikaanse taal! Fantastisch! Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen.